Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii.
Część I Dostawa i montaż kolektorów słonecznych na terenie gminy Starachowice.
Część II Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Starachowice i gminy Mirzec.
Część III Dostawa i montaż pomp ciepła w budynkach mieszkalnych na terenie gminy Starachowice i gminy Mirzec.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na części I – III zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwana dalej SIWZ) tj. opis przedmiotu zamówienia oraz dokumentacja projektowa.
Zamawiający Gmina Starachowice została upoważniona do przeprowadzenia postępowania przez Gminę Mirzec na podstawie pełnomocnictwa. Upoważnienie, o którym mowa nie obejmuje upoważnienia do udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz Gminy Mirzec.
Wybrani Wykonawcy będą zobowiązani do zawarcia umów na część I z Gminą Starachowice oraz na części II i III po dwie umowy z dwoma Zamawiającymi tj. z: Gminą Starachowice – w odniesieniu do instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie gminy Starachowice i z Gminą Mirzec - w odniesieniu do instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie gminy Mirzec.
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś III Efektywna i zielona energia, Działanie 3.1 Wytwarzanie i dystrybucja energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przetargowego w przypadku, gdy nie będzie możliwy wybór ofert na wszystkie trzy części zamówienia.
Termin realizacji zamówienia – wymagany dla części I – III zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2020 r.
Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej bip.um.starachowice.pl.
Napisz komentarz
Komentarze