Nowa oferta jest elementem projektu „Centrum Usług Społecznych – model integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach”. Jej odbiorcami są seniorzy, ale także rodziny w kryzysie.
Z pierwszych propozycji będzie można skorzystać już w tym miesiącu. Wśród nich jest uczestnictwo w wydarzeniach kulturalno - rozrywkowych.
• Wejściówki na dowolnie wybrane seanse filmowe do KINA KULTURA
• Wejściówki do Muzeum Przyrody i Techniki oraz na lekcje muzealne.
• Karnety na lekcje nauki pływania lub aqua aerobiku na Krytą Pływalnię.
Do tych, którzy chcą uzyskać pomoc związaną z zatrudnieniem adresowana jest usługa „ Broker pracy – doradca rozwoju osobistego”.
-
Usługi/spotkania będą odbywały się w Galerii Handlowej „Skałka”.
-
Zadaniem „Brokera Pracy” będzie przede wszystkim wydobycie potencjału i odkrycie umiejętności, które posiada uczestnik projektu.
-
Czas trwania usługi/spotkania wynosi 60 minut – jedno spotkanie z uczestnikiem projektu.
-
Ilość spotkań z Brokerem Pracy zależna będzie od indywidualnych potrzeb uczestnika projektu. Przewidywana ilość spotkań od 4 do 6, tak aby przepracować wszystkie zdiagnozowane problemy.
Różne problemy w gospodarstwie domowym pomoże rozwiązać tzw. złota rączka.
-
Przedmiotem usługi jest wykonywanie drobnych napraw oraz prac gospodarczych, montażowych w miejscu zamieszkania osób, które potrzebują wsparcia w tym zakresie.
-
Uczestnik projektu może skorzystać z usługi maksymalnie 4 razy w ciągu 12 miesięcy.
-
Jedna usługa nie może przekroczyć 3 godzin zegarowych pracy Mobilnego Konserwatora / Złotej Rączki.
-
Usługi będą odbywały się 5 dni w tygodniu, wyłącznie w dni pracujące w godzinach 07:00 – 21:00
Od sierpnia dostępna będzie usługa „Taksówka dla seniora”.
-
Przewozy będą odbywały się 5 dni w tygodniu, wyłącznie w dni pracujące.
-
Na jeden przejazd składa się kurs z miejsca zamieszkania do miejsca docelowego oraz kurs z miejsca docelowego do miejsca zamieszkania w ciągu jednego dnia (w godz. 7.00 – 18.00).
-
W ramach programu istnieje możliwość tzw. przewozów specjalistycznych, np. osób na wózkach inwalidzkich.
-
Usługa przewozu nie obejmuje transportu osób leżących.
-
Jedna osoba może skorzystać maksymalnie z dziesięciu przejazdów w ciągu 12 miesięcy.
Usługi będą oferowane w ramach tzw. indywidualnych planów, które przygotują zainteresowanym pracownicy Biura Obsługi Klienta CUS. Należy więc zacząć od wizyty w tym miejscu, które mieści się na parterze galerii handlowej „Skałka” przy al. Armii Krajowej. Biuro jest czynne w godz. 7.00 -15.00, kontakt telefoniczny do placówki pod numerem: 533-848-489.
Napisz komentarz
Komentarze